Zarządzanie i marketing
Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone – ebook
Ed Catmull Amy Wallace
Sprawdzone recepty na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić. Kreatywność S.A. to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte na kreatywności, oraz dla tych, którzy poprzez odrzucenie konwencji chcą usprawniać procesy w firmie. To także wgląd za kulisy zarządzania...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie. Nowe otwarcie – ebook
Praca zbiorowa
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów - niezależnie od kierunków studiów - oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców i menedżerów, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę z zarządzania. Główna część publikacji zawiera kompleksowe omówienie podstawowych zagadnień z zakresu zarządzania. Przejrzysty układ treści uwzględnia różne style uczenia się, a czytelny podział zagadnień...Data dostępności:
Data publikacji:
Inteligentny inwestor. Najlepsza książka o inwestowaniu wartościowym – ebook
Benjamin Graham
Klasyczny tekst z adnotacjami uwspółcześniającymi ponadczasową wiedzę Grahama o inwestowaniu. Najznakomitszy doradca inwestycyjny dwudziestego wieku, Benjamin Graham, uczył i inspirował ludzi na całym świecie. Jego filozofia „inwestowania wartościowego” – które chroni inwestorów przed podstawowymi błędami i uczy ich stosowania długofalowych strategii – od chwili pierwszego wydania uczyniła z Inteligentnego...Data dostępności:
Data publikacji:
Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia – ebook
Andrzej Szypko
"Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia" to kompendium wiedzy na temat transakcji M&A. Zgodnie z tytułem tematem publikacji są fuzje i przejęcia przedsiębiorstw opisane z punktu widzenia dwóch stron transakcji. Andrzej Szypko w zwartym tekście przedstawia czytelnikowi ogrom wiedzy na rzeczony temat. Zaczynając od wprowadzających...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawdziwa twarz audytu – ebook
Hajduk Grzegorz
W świecie pełnym zmienności i nieprzewidywalności audyty stają się kluczem do kształtowania przyszłości każdej organizacji. Ale czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, co naprawdę kryje się pod tym terminem? Czy audyt to tylko sucha ocena zgodności? Czy może jest czymś więcej? To, co trzymasz w ręku, to nie tylko książka. To przewodnik, który pomoże Ci zrozumieć prawdziwą wartość i cel audytu w dzisiejszym...Data dostępności:
Data publikacji:
SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Najnowsza w Polsce książka o SEO już dostępna! 10 rozdziałów na temat SEO od A do Z, dla początkujących Kompleksowa wiedza teoretyczna i omówienie najważniejszych narzędzi SEO Optymalizacja SEO strony lub sklepu krok po kroku Działania Content Marketing i LinkBuilding na sprawdzonych rozwiązaniach Najnowsze wersje narzędzi SEO 22 lat doświadczenia autora zebrane w 214 stron gotowych rozwiązań...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategie Szachowych Mistrzów w Biznesie – ebook
Michał Kanarkiewicz
Poznaj strategie szachowych mistrzów i wdrażaj je w swoim biznesie, by móc powiedzieć „szach-mat” konkurencji. Według badań Leinwanda i Mainardiego aż 92% menedżerów ma problem z wyznaczaniem i wdrażaniem strategii. Dlatego poza teorią, inspiracjami i case-study prosto z największych firm dostaniesz tu zestaw narzędzi, wskazówek i ćwiczeń. A dzięki nim zaczniesz wdrażać skuteczne strategie w swojej...Data dostępności:
Data publikacji:
Mistrzowie rynków finansowych – ebook
Jack Schwager
Zabawna, pouczająca, nieoceniona. W Stanach Zjednoczonych zaliczana do kanonu książek inwestycyjnych. Zawiera wywiady przeprowadzone przez Jacka Schwagera z najlepszymi inwestorami i graczami giełdowymi. William Eckhardt, Bill Lipschutz, Victor Sperandeo, Linda Raschke, Tom Basso, Stanley Druckenmiller – to tylko niektóre z osób, których postrzeganie giełdy zostaje tu wyjaśnione. Dzielą ich wykorzystywane...Data dostępności:
Data publikacji:
Dam Ci biznesowego kopa! – ebook
Agnieszka Jakubczyk
Jedyny w swoim rodzaju ebook napisany przez Trenera Reklamy Mentalnej, Agnieszkę Jakubczyk. Łącząc kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, social media, biznesie, budując marki osobiste i tworząc ciekawy content autorka przekaże Wam jak rozwijać swoje firmy poprzez działania marketingowe, rozwojowe czy same social media. Wszystko na przykładach firm. Do tego 8 zaproszonych ekspertów, którzy opowiedzą...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Jak znaleźć Klientów i sprzedawać przez Internet? Edycja 2024 Poradnik o marketingu internetowym dla początkujących. Dopiero zaczynasz swoją przygodę z biznesem w Internecie oraz marketingiem internetowym i szukasz fundamentalnej, aktualnej i praktycznej wiedzy oraz skutecznych narzędzi? To lepiej nie można było trafić! W tej książce na aż 363 stronach(!), znajdziesz najlepsze wprowadzenie do marketingu...Data dostępności:
Data publikacji:
Google Ads. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2024 – ebook
Robert Duda
Najlepsza w Polsce książka o Google Ads jest w Twoich rękach! · Kompleksowa wiedza praktyczna o Google Ads dla początkujących · 20 logicznie podzielonych rozdziałów, z instrukcjami krok po kroku · 350 stron z wiedzą i doświadczeniami zebranymi przez 21 lat · Ćwiczenia, porady oraz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania · Uruchamianie i optymalizacja kampanii dla poprawy efektów · Najnowszy...Data dostępności:
Data publikacji:
Kreacja w reklamie – ebook
Magdalena Sobocińska Ryszard Kłeczek Monika Hajdas
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...Data dostępności:
Data publikacji:
Video w Marketingu - Ile kosztuje produkcja video dla firm? – ebook
Emanuel Jakszewski
Czego dowiesz się z ebooka? Przede wszystkim dowiesz się od czego zacząć i tego co najistotniejsze, jeśli chodzi o koszty produkcji filmowej na potrzeby video marketingu w firmie. Zrozumiesz jakie kroki poczynić aby dowiedzieć się jak zoptymalizować koszt produkcji contentu o 30-50%! Dzięki zdobytej wiedzy dowiesz się w czym tkwi sekret rozbieżności cen w video marketingu a co się z tym łączy nauczysz...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie procesami biznesowymi przedsiębiorstwa - organizacja i digitalizacja – ebook
Marek Adamczyk
Współczesne organizacje operują w zmiennym, burzliwym i nieprzewidywalnym otoczeniu zdominowanym przez rozwój technologii informatycznych, globalizację oraz narastającą konkurencję. Uczestnicy współczesnych przedsiębiorstw pozyskują, przetwarzają i przesyłają informacje w skali dotąd niespotykanej. Tego typu warunki ich funkcjonowania wymagają zmiany zasad zarządzania, które znajdują wyraz w nowoczesnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Jeśli nie lean to co? – ebook
TOMASZ KRÓL
Jeśli nie lean, to co? Jeśli Twoja firma jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie kilka firm, o których z całą odpowiedzialnością mógłbym powiedzieć, że nieustannie się doskonalą. Inne nie mają cierpliwości albo nie są gotowe. Każdy proces, bez względu na branżę...Data dostępności:
Data publikacji:
Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami – ebook
Anna Łaszkiewicz
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między...Data dostępności:
Data publikacji:
Mała książeczka o współpracy – ebook
Jacek Wasilewski Victor Wekselberg
Każdy czasem słyszy w zwykłych rozmowach, biznesie czy mediach, że trudno współpracować. Gdy robimy coś razem, to często nazywamy to współpracą. Powstaje pytanie, czy jest to po prostu robienie czegoś razem, czy też dużo bardziej skomplikowane zjawisko społeczne. Niestety, dla dobrej współpracy trzeba rozumieć współpracę w tym drugim znaczeniu. Skomplikowane, bo wystarczy zadać komuś pytanie: co to...Data dostępności:
Data publikacji:
Rodzina w firmie. Kompendium 2022/2023 – ebook
Katarzyna Dorociak Emilia Lazarowicz zespół wFirma.pl
Bardzo często w prowadzeniu działalności przedsiębiorcy pomaga najbliższa rodzina. Dlatego przedsiębiorcy decydujący się na zatrudnienie członka rodziny powinni poznać zasady, jakie obowiązują w takim przypadku. Z opracowania dowiesz się: • kim jest osoba współpracująca, • jak rozliczać osoby współpracujące, • jaka forma zatrudnienia członka rodziny jest najkorzystniejsza, • jak wyliczyć składki...Data dostępności:
Data publikacji:
Sukces w Internecie. Poradnik na start dla początkujących. Edycja 2022. Część 1. Marketing Internetowy – ebook
Robert Duda
Naucz się jak samodzielnie zaplanować oraz uruchomić stronę lub sklep internetowy oraz skuteczny marketing internetowy i zbuduj krok po kroku Twój dochodowy biznes online. Sprawdź gotowe od A do Z do wdrożenia procesy marketingu internetowego, korzystając z mojego 20 letniego doświadczenia! Zamień swoje plany związane z zarabianiem przez Internet w realny biznes poprzez skuteczny marketing internetowy. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing dziedzictwa kulturowego - obiekt zabytkowy na rynku – ebook
Andrzej Szromnik
Publikacja reprezentuje nurt rozważań teoretyczno-koncepcyjnych wskazujących na dalsze możliwości poszerzania obszaru ekspansji marketingowego systemu myślenia i działania, w tym przypadku obejmującego tak ważną a zarazem „delikatną" sferę społeczną, jaką jest niewątpliwie sfera dziedzictwa kulturowego, a ściślej jej istotny fragment – samodzielne i wyodrębnione nieruchomości zabytkowe. Systematyczny...Data dostępności:
Data publikacji:
Top 10
- 1.Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji. Wydanie rozszerzone
- 2.Zarządzanie. Nowe otwarcie
- 3.Inteligentny inwestor. Najlepsza książka o inwestowaniu wartościowym
- 4.Fuzje i przejęcia jako interakcja podmiotu nabywającego i nabywanego. Podstawy rozwoju przez fuzje i przejęcia
- 5.Prawdziwa twarz audytu
- 6.SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024
- 7.Strategie Szachowych Mistrzów w Biznesie
- 8.Mistrzowie rynków finansowych
- 9.Dam Ci biznesowego kopa!
- 10.Marketing Internetowy. Jak znaleźć klientów i sprzedawać przez Internet?! Edycja 2024